Arcane Legends Promo Codes List



Arcane Legends Promo Codes List by BadWolf

I know, the current promos arent very good unless ur a beginner, but heres a list anyway in case u want them. if ive missed any, post below and ill add it to the list.

Sorcerers:
droidgamers111312…….Astral Staff of Aptitude (lvl1)
kotaku111312……………Celestial Staff of Grace (lvl1)
mmorpgkraken………….Bluewater Staff of Aptitude (lvl1)
gameskraken……………Darkwater Staff of Aptitude (lvl1)
kotakukraken……………Astral Staff of Aptitude (lvl1)
tuawkraken……………..Deepwater Staff of Aptitude (lvl1)
onrpgkraken…………….Celestial Staff of Grace (lvl1)
appletellkraken…………Ethereal of Tactics (lvl1)

Rogues:
aol111312………………..Ravagers of Lethality (lvl1)
mmorpgkraken………….Mutilators of Fatality (lvl1)
gameskraken……………Scimitar of Quickness (lvl1)
kotakukraken……………Cutlass of Quickness (lvl1)
tuawkraken……………..Corrupters of Quickness (lvl1)
onrpgkraken…………….Longblades of Quickness (lvl1)
appletellkraken…………Ravagers of Lethality (lvl1)

Warriors:
androidcentral111312…..Lloyd’s Mighty Arm of Will (lvl1)
stsvip111612……………..Valorous Sword of Force (lvl1)
onrpgvip12612…………..Honorable Sword of Stability (lvl1)
mmorpgkraken………….Battleaxe of Will (lvl1)
gameskraken……………Twohander of Will (lvl1)
kotakukraken……………Honorable Sword of Stability (lvl1)
tuawkraken……………..Courageous Sword of Security (lvl1)
onrpgkraken…………….Battleaxe of Will (lvl1)
appletellkraken…………Zweihander of Will (lvl1)

Other Arcane Legends Articles

46 Responses to “Arcane Legends Promo Codes List”

  1. mi nombre en ARCANE LEGENDS es Marvado
    agregenme:) porcierto me fueron bien los codes

  2. what is the promo code for platinum and gold.

  3. I want promocodes for platinums

  4. I WANT CODES FOR PLATINUM 100 LOL PROMISE! I WANT IT PLS :’( BUT THIS CODES ARE COOL PLS I WANT CODES FOR 100 PLATINUM PLS :’(

  5. idiots their are no plat codes never will be

  6. And when there are plat promo code? And you typed your sentence wrong, yoda.

  7. Ok before calling people idiots make Sure you Use the right way to spell a word.

  8. Any. Promo code for pets

  9. Y is the weps only lvl 1 :’(

  10. What is the code for platinum..? Plz

  11. Promo codes pls

  12. platinum is how they help fund the game. why would they give it to you?

  13. Guys.. there aren’t any Promo Codes for Platinum… i know its dissapoiting… but thats how it is…

  14. Why its not work with me please give me a guide

  15. I need promo codes they’re cool I need them please give!!!!

  16. Promocodegameskraken

  17. where can i put my code in the promo code?

    /??

  18. Any gold promo codes if so please hook me up :)

  19. In the chat box type in /promocode

  20. Btw add me Shreikan

  21. Is there promo codes for pets or gold
    ???????????

  22. Pls if somebody finds gold/platinum promo code,pls share it, is there actually a promo code for them?

  23. Hope to have promo codes for mythic thingy.

  24. ….. Promo code baitolaakeki

  25. i got a promocode for mythic:- mythicslash it didnt work for me check if it work for u:)

  26. Holaaaaa no se comp se ponen los codigos cpmo se hace porfa diganmelo en espanol?

  27. i wish it was free vanity

  28. Its all fake guys that platinum promocode or any gold

  29. Add me llordmagnusz

  30. Kotaku1112312 or code for FEE Fantasie and arcane in tem

  31. if there r promo codes 4 plat ,gold, pets then this is cool the codes here r of cheap quality but thx :]

  32. I need promo for mythic anyone have for me?

  33. Promo kode telor arcane ada gak…..?
    :-$

  34. Awesome but if u have a promocode for hundred of platinum excellent but m this is great bro

  35. Why would they make a promo code for plat? If they made promo for plat no one would buy theirs!?!?!

  36. promocodes of plats and golds

  37. add me Nelamy, give me a items/gold plz

  38. /Promocode compaqkraken111312 its plat and gold
    and /Promocode bbrats11312 for mythic egg :D wish you luck its works on me how about urs?

  39. Lol

  40. Who knows promo codes top

  41. Pukipukirpg promo code platinum

  42. Fuuck guys, type /deletemycharacter, got it n had lots of platinum, belive me,

  43. How do u find this wpn?

  44. THATS HOW TO DELETE YOUR ACCOUNT DUMMASS

  45. In the sorcerer promocodes is there a gun i really want to a twink(which is what we call them) in the game oh yeah if there is pls add hammer

  46. Where to put the codes?

Leave a Reply